maanantai 26. heinäkuuta 2010

Fiilistelyä



Heippa!
Oli taasen hiukan uuvuttava työpäivä. Olen tämän kesän tehnyt lähinnä pelkkää aamuvuoroa, mikä siis on muuten ihan jees, paitsi että nukkumaanmeno on aina kamalan työn takana. Olen todella huono saamaan unta valoisana aikana ja hukattuani My Little Pony –pimentimeni on nukahtaminen käynyt lähes mahdottomaksi. Joudun kuitenkin heräämään hyvin aikaisin, minkä vuoksi olen jo yhdentoista aikoihin lähes hysteerisellä tuulella. Ainakin työskentely sujuu rattoisasti.



Unettomina öinä olen yrittänyt saada omaa puoltani kämpästä kondikseen. Aloitin sieltä tärkeimmästä eli vaatekomerosta. Olen melkoisen ylpeä noista siisteistä riveistä. Juttu on niin, että olen aivan ällistyttävän huono viikkaamaan. Neiti X:n lakanapino tuolla seinän toisella puolella on aivan omaa luokkaansa. En edes yritä samalle tasolle.
En ole kovinkaan suuri materialisti ja vähäisen omaisuuteni pidän mielelläni katseilta piilossa. Kengät säilytän laatikoissaan, CD:t ja DVD:t pinossa ja järjestyksessä säilytyslaatikoissa ja niin eespäin. Ylimääräinen roina yleensä häiritsee silmääni, vaikka olenkin melkoinen sottaaja.



Ehkä mieluisin (ja tarpeellisin) huonekaluni tällä hetkellä on rakas peilipöytäni. Olen aina sellaisen halunnut ja sain kärvistellä 19 pitkää vuotta ennen kuin lopulta kohdalleni onni sattui. Nimennomaan onnesta oli kyse, koska en lopulta joutunut siitä mitään edes maksamaan. Kiitos neiti X:n veli!!!



Ihastuttavaa. Kuvat eivät kerro kaikkea. Sain juuri sopivasti rajatuksi pois kaikki inhat roskat ja pölykerrostumat:3

Olipas hullu huonepostaus... Vain minun osuuteni lukaalista eikä siitäkään ihan kaikkea:) Ei makeaa mahan täydeltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti